″Effective, not vague or soft.″

– Bruno Kahne

Storytelling voor executives

Airbus France & Synnervate schatten persoonlijke verhalen op waarde.

  • persoonlijke verhalen als bindmiddel
  • breder ontwikkeld team

Verhalen vertellen in een masculiene cultuur

Airbus is een technisch bedrijf met voornamelijk mannelijke ingenieurs, die sterk gericht zijn op persoonlijk succes. De directie wil graag dat ze een hechter team vormen, waar ook ruimte is voor kwetsbaarheid.

Aanpak

Synnervate ontwerpt een Storytelling-programma dat goed aansluit bij de belevingswereld van de technische managers en ze verleidt ze heel snel persoonlijk te worden.

Change

Het Storytelling-programma zorgt voor veel gelach, persoonlijke ontboezemingen en kippenvel. Voor veel managers is het een dag op de rand van de comfort zone of net daarbuiten. Nadien is er meer ruimte voor het laten zien van ieders persoonlijke karakter, naast de eigenschappen die de functie verlangt.

“ The programma was surprisingly attractive and effective, not too vague or soft. Our managers dare to show their vulnerability now.”

- Bruno Kahne, Head of Leadership Faculty, AirBusiness Academy, France

De makers van deze verandering zijn:

  • Bruno Kahne I AirBusiness Academy, Frankrijk
  • Jasper Rienstra en Edwin Holwerda | Synnervate

Wil je weten wat Synnervate en jij samen kunnen doen? Neem contact met ons op.

Wil je ook werken volgens holacracy? Vraag Synnervate

Meer Changes

Goud, suiker en chocola

Goud, suiker en chocola

Solidaridad en Synnervate analyseren de impact van campagnes.

  • inzicht in onderliggende patronen
  • effectievere campagnes
  • duurzamere productieketens
  • Bekijk case